با رايحه و بو چگونه مي توان لاغر شد؟

براي اينكه زمين سالمي داشته باشيم اول بايد از خودمان شروع كنيم.

با رايحه و بو چگونه مي توان لاغر شد؟

۳ بازديد

لاغري با بو يكي از روش هايي است كه به كاهش اشتها و بي ميل شدن كمك بسيار زيادي مي كند. نام اين روش لاغري نيز وسوسه انگيز است و راهكار بسيار آساني است.

اما نكته ي قابل اهميت آن است كه اگر شما قصد لاغر شدن و كاهش وزن داريد بايد ابتدا توسط يك پزشك متخصص تغذيه آناليز شويد و سپس در كنار تحرك بيشتر اين راهكار به شما كمك مي كند علاوه بر كاهش اشتها، سوخت و ساز بدنتان نيز بالا برود.

لاغري با بو و عطر ميوه ها

  • ليموترش

ليمو ترش از ميوه هايي است كه طعم آن باعث مي شود ميل به غذا خوردن در شما افزايش پيدا كند. اما جالب است بدانيد براي لاغري با بو مي توانيد از عطر تازه ي پوست اين ميوه كمك بگيريد.

پوست ليمو ترش داراي تركيباتي است كه بو كردن آن باعث مي شود انرژي شما بالا برود و احساس نشاط كنيد. در نتيجه اين عامل باعث مي شود اشتهاي شما نسبت به غذا كم شود. 

  •  بوي نارنج

نارنج جزو آن دسته ميوه هايي است كه اكثرا از فوايد آن غافل هستند. لاري با بو و عطر نارنج يكي از راهكار هاي عالي براي سركوب اشتهاي كاذب است. عطر اين ميوه باعث مي شود اشتهاي كاذب و ريزه خواري در شما سركوب شود. در نتيجه بدن براي تامين انرژي به سراغ چربي هاي اشباع شده در بدن مي روند.

  • نارنگي و پرتقال

لاغري با بو و عطر نارنگي و پرتقال يكي از سريع ترين روش ها براي كاهش احساس گرسنگي هاي عصبي است. عطر اين دو ميوه خاصيت آرامبخشي دارد و حتي در زمان ناراحتي بو كردن اسانس هاي اين دو ميوه باعث آرامش مي شود و از طرفي ريزه خواري را به شدت كاهش مي دهد.

  • خيار

خيار يكي از ميوه هاي پر طرفدار است كه خاصيت زيادي نيز در خود دارد. علاوه بر داشتن خاصيت براي بهبود سلامت بدن باعث مي توان از آن در لاغري با بو استفاده كرد.

عطر و بوي خيار داراي تركيباتي است كه اشتها را سركوب مي كند و از طرفي سوخت و ساز را در بدن به شدت بالا مي برد. زماني كه سوخت و ساز فرد داراي اضافه وزن بالا برود ريزه خواري و اشتهاي كاذب او نيز سركوب خواهد شد.

    • دمنوش زنجبيل

لاغري با بو و عطر دمنوش زنجبيل يكي از روش هاي عالي است. عطر و بوي اين ريشه مانند خود اين گياه متابوليسم را به شدت بالا مي برد و باعث مي شود بدن براي تامين انرژي به سراغ چربي هاي انباشته شده در شكم برود. از طرفي عطر اين دمنوش تيز است و باعث مي شود حس تمركز بالا برود و احساس گرسنگي كاذب نيز سركوب شود

  • قهوه

قهوه يكي از نوشيدني هاي بسيار محبوب در جهان شناخته شده است. نوشيدن قهوه تلخ يكي خوراكي هايي است كه به افراد اضافه وزن بسيار پيشنهاد مي شود.

عطر قهوه باعث مي شود حس هوشياري شما بيشتر شود و از طرفي اشتهاي كاذب و ريزه خواري در شما را بسيار كم مي كند. اين عملكرد باعث خواهد شد براي مدت طولاني تري به سمت خوراكي ها نرويد و چربي هاي اشباع شده در بافت و عضلات بدن شروع به از بين رفتن كنند.

  • دمنوش نعناع

دمنوش نعناع و عطر آن يكي از روش هاي عالي براي كنترل اشتها است؛ چرا كه اين دمنوش و مشتقات آن باعث مي شود حس تازگي به شما دست دهد و با اين عملكرد ديرتر احساس گرسنگي خواهيد كرد.

  • دمنوش هاي دارچين

براي لاغري با بو پيشنهاد مي شود از بو كردن دارچين و دمنوش آن غافل نشويد. اين خوراكي خوش طعم و بو با لاغري ارتباط مستقيم دارد.

چرا كه عطر آن مانند خوردن دارچين باعث مي شود چربي هاي اشباع شده به طور طبيعي به فرآيند سوخت و ساز وارد شوند. در نتيجه اين عامل باعث مي شود شما مدت زمان طولاني تري احساس گرسنگي داشته باشيد.

لاغري با بو و عطر خوراكي ها يكي از راهكار هايي است كه باعث مي شود ذهن شما گول بخورد و هورمون هايي كه باعث سيري مي شود را از خود ترشح كند؛ در نتيجه اين روش يكي از راهكارهايي است كه متخصصان تغذيه براي كمك به كاهش وزن به افراد داراي اضافه وزن مي دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.